Алое Ко и АС Сюприм предлагат ERP като част от счетоводното обслужване

Август 26, 2010 от itFORUM

Системата е инсталирана при АС Сюприм, а клиентите на счетоводната къща могат да използват желания от тях брой работни места дистанционно, през уеб интерфейс. Бизнес моделът, който се предлага за първи път у нас, съчетава всички предимства на използването на ERP система, аутсорсинга на счетоводни услуги, както и SaaS (Software as a Service) модела, т.е. - предлагането на софтуер като услуга.
 
"Включвайки пълната ERP функционалност като част от счетоводното обслужване, ние на практика се възползваме от всички предимства на бизнес модела SaaS, като едновременно с това отговаряме и на всички притеснения и резерви, които клиентите често имат към него. Техните данни се хостват в счетоводната им къща, където им е мястото, сигурността им е гарантирана и единствено оторизираните служители или партньори имат достъп до конфиденциалната им информация" - заяви Иван Аржентински, управител на Алое Ко - "Същевременно предложението ни се възползва от всички предимства на софтуера като услуга – клиентите получават напълно функционална ERP система, при минимални начални инвестиции и липса на капиталови разходи. Те имат мобилен достъп до бизнес данните си по всяко време, а използването на решението им се осчетоводява като разход." Според Аржентински, друго важно предимство е, че на клиента не се налага да администрира своята система за управление на бизнеса, да мисли за нейното внедряване и да наема скъпо-струващи специалисти по управление на проекти, защото с това се занимава счетоводната кантора АС Сюприм.
 
Предложението е подходящо за малки и средни фирми, за стартиращи компании, без долна граница в броя на служителите, както и за клонове на чуждестранни компании. Освен това то има огромни предимства за разклонени офисни структури, за дистрибуторски мрежи, мобилни търговци и ритейл фирми. Вече е приключил тестовият период и към момента Алое Ко и АС Сюприм имат два клиента на предлаганото от тях съвместно решение.
 
Сред предимствата на новото предложение са също оптимизиране на предаването на данните (тъй като цялата информация е в системата на счетоводната кантора), лесна отчетност за холдингови структури и консолидиране на информацията за повече фирми, както и непрекъснато актуализиране по отношение на нормативната база. Освен това има възможност за водене едновременно на управленско и данъчно счетоводство, като информацията се структурира едновременно по двата начина. Администрирането на данните се оптимизира много, като се спестяват време и допълнителни административни разходи. Цялостните разходи за използване на счетоводни услуги и ERP функционалност също са по-малки, отколкото при двете услуги по отделно. Фактор, който е от голямо значение в условията на ограничени бюджети, при които работят фирмите днес.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes