"Безкрайното М" е новото лого на М-Тел

Септември 24, 2012 от Ваню Кръстев

"Без усилие" (използване на технологиите по прост, човешки начин), "Лично отношение" (персонално отношение към клиентите и неговите нужди) и "Лидерство" (лидерство, което е уверено, но не арогантно, а равно с хората). Това са трите ценности на телекомуникационния оператор М-Тел, който стоят зад новата корпоративна идентичност на компанията. Със своя нов бранд компанията казва: „Повече за теб”.
 
 

От днес телекомът е и с ново лого, което е графична комбинация от старото "М" и символът за безкрайност. Така се получава "безкрайното М", което от днес ще бъде върху всички магазини, документи и рекламни послания на компанията. Според главният изпълнителен директор Андреас Майерхофер, новата корпоративна идентичност на компанията е разработвана 13 месеца, а инвестицията е значителна. 

 

Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата „М”.  В много от древните култури „М” изобразява „вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.

„Процесът по създаване на новия Мтел беше като магия, изпъстрена с много любов, позитивна енергия и вълшебства. В деня на неговия официален прощъпулник му пожелаваме да изпълни мисията си – да бъде себе си - по човешки емоционален, близък, с добри и лоши дни като всички нас, търсещ, вървящ напред, модерен, с младежки дух, безспирен. Нека го води символът на безкрая, който вече е заложен в неговото ДНК”, споделя Мария Опренова, лидер на проекта.

В новия фотографски стил на визуалните послания на М-Тел устройства няма да има, а акцентът ще е върху хората. 

Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Телекома започва новата си ера с 60 изцяло обновени магазина, като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени. Новият им дизайн също поставя клиента в центъра и му помага да се ориентира много по-лесно в морето от телеком предложения и възможности. 

Saffron Brand Consultants е компанията-консултант по ребрандирането на М-Тел. Независимата консултантска агенция, базирана в Лондон, има повече от 11 години опит в реализацията на проекти, свързани с корпоративната идентичност на редица компании.

Екипът на Saffron участва в развитието на много световни марки. Клиентите на Saffron са разнородни - малки и големи компании от целия свят - Европа, САЩ, Индия, Китай, Бразилия, Латинска Америка, Средния Изток и Япония, с различни сфери на дейност. Сред телеком компаниите техни клиенти са били А1 Telekom (Австрия), Turkcell (Турция), Yoigo (Испания). Други популярни марки, възползвали се от техните услуги, са: Coca Cola,  Baker & McKenzie,  Lloyd’s, KPMG, C&A, Raiffeisen International, Vueling, Swiss Re, Akzo Noble.

Вижте видео с официалното представне на новото лого на M-Tel:

Вижте видео с музикалния подпис на М-Тел, който е наличен и като рингтон:

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes