Българската ITCE е официален партньор на ServiceNow за 11 страни

Март 11, 2015 от admin

ServiceNow e доставчик на облачни софтуерни решения за корпоративни клиенти. Анализаторите определят ServiceNow като компания, чийто успех разширява сферата й на развитие извън управление на ИТ, достигайки до цялостно управление на бизнеса.

 

Българската компания ITCE представи официално облачната услуга за бизнес потребители ServiceNow, която трансформира съвременните бизнес процеси в глобалните компании чрез автоматизация, стандартизация и консолидиране на ИТ. В събитието се включиха ИТ мениджъри на водещи български и международни компании, които обсъдиха възможностите на облачната платформа с представители на ITCE и ServiceNow. Като водещо предимство на ServiceNow, бяха изтъкнати единният потребителски интерфейс, единните кодова база и модел на данните, които гарантират лесни и автоматизирани ъпгрейди.

Като лицензиран доставчик и партньор, ITCE ще предоставя абонаментната услуга SreviceNow в 11 страни - Албания, Австрия, Бахрейн, Беларус, България, Германия, Ливан, Македония, Румъния, Сърбия и Турция. Консултантите на компанията ще подпомагат бизнеса в използването, прилагането, персонализирането, конфигурацията и интеграцията на софтуера.

Чрез ServiceNow ИТ специалистите могат да управляват предоставените бизнес услуги в цялата компания с по-голяма прозрачност, надеждност и одитност. Портфолиото на ServiceNow от облачно базирани приложения и платформа дава възможност за замяна на времеемките, скъпи и неефективни задачи, които се изпълняват ръчно, с олекотена автоматизация. Услугата е лесна за употреба от потребители с различен профил, като подпомага ИТ екипите в компанията да разширят ИТ модела и да управляват връзките си с трети страни. Поради улеснения и достъпен модел на работа ИТ отделите могат да се фокусират върху генериране на повече иновации и бизнес ползи.

„ServiceNow е една от най-интересните компании в сферата на софтуерния бизнес днес в глобален мащаб. Компанията успя да модернизира дефиницията за управлението на ИТ услуги чрез иновативна облачна платформа, която е изключително гъвкава. Ние в ITCE сме въодушевени от облачните възможности, които ще можем да предоставим на бизнеса в България и чужбина“, сподели Нина Проданова-Йоцева, управляващ партньор на ITCE.

Сред международните клиенти на ServiceNow са фармацевтичният лидер Astra Zeneka, вторият по големина презастраховател в света Swiss Re, CERN,Sony Pictures Entertainment, Yale Universityи други. Повече информация за клиентски решения и референции са предоставени на адрес http://www.servicenow.com/customers.html.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes