Blizoо с амбиция за лидерство при пакетните телеком услуги

Септември 23, 2010 от admin

Телекомуникационният оператор blizoo представи обновеното си портфолио със самостоятелни и пакетни услуги, които изцяло заменят досегашните.Aтрактивните предложения са предназначени както за нови, така и за настоящи абонати. По този начин офертите са уеднаквени към клиентите на blizoo в цялата страна като качество и цени.

„Амбицията на blizoo не е да бъде тежък, агресивен, сложен и труден за комуникация телеком оператор, а да бъде приятел в света на домашните забавления – коментира Димитър Радев, главен маркетинг директор на компанията. – Поради това нашата комуникационна стратегия спрямо клиентите ни е да бъдем непринудени, релаксирани и да създаваме добро настроение. За целта търсим обратна връзка с потребителите и не целим да бъдем класически телеком оператор, а се опитваме да се дистанцираме от негативните изживявания, които по традиция телеком индустрията предлага на потребителя. С това отново напипахме оголен нерв и според нашите изследвания хората използваха слогана на лятната ни рекламна кампания „Скритите условия развалят връзката” като готов израз, с който да изразят отношението си към определени негативни характеристики на телеком услугите, които ползват. И ето, че днес ви предлагаме пакетни услуги без скрити условия и с това изразяваме амбицията си да станем лидер в предлагането на пакетни телекомуникационни услуги в страната.”    

Blizooпуска на пазара няколко тройни услуги: основният пакет Екстра е с 80 цифрови телевизионни програми , 24Mbps интернет, телефонна услуга без месечна такса и бонус от 50 национални минути. Така на цената от 30 лв.абонатите ще получат повече програми от тези, които са гледали до момента, както и два пъти по-бърз интернет, а таксата остава непроменена. За същия пакет, но с 12 Mbpsинтернет, абонатите ще заплащат 25 лв. месечна такса. Тройният пакет за по-взискателните е с до 130 програми, включително 3 HD канала, 24 Mbps и телефон с 200 безплатни минути към всички фиксирани мрежи в странатаище бъде достъпен на цената от 40 лв. Blizoo е подготвил и пакет Премиум+с до 130 канала, 3 HD канала за 6 месеца и безплатен HBO, телефон с 300 безплатни минути и свръхбързия 50 Mbps интернет за 50 лв. абонаментна месечна такса.

Всички предложения са достъпни с безплатно оборудване и инсталация, както и безплатен телефонен апарат, а цената на услугата ще се запази гарантирано без промяна за срок от 18 месеца.

Blizoo продължава да предлага и цифрова телевизия като самостоятелна услуга с 40, 80 и 130 програми, за цената от съответно 10, 20 и 25 лв. Най-богатият пакет с HDтелевизияв България вече ще се предлага на клиентите срещу конкурентната в ценово отношение месечна такса от 15 лв. 

Blizoo eновият бранд на обединените Кейбъл Тел и Евроком. Те бяха придобити от европейския фонд за дялово инвестиране EQT V в края на октомври миналата година. Общата стойност на двете транзакции възлезе на над 200 милиона евро.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes