CRM компанията salesforce.com подписа нов договор със своя партньор Некст Консулт

Февруари 10, 2015 от admin

В началото на този месец salesforce.com и НЕКСТ КОНСУЛТ подписаха договор, с който българският партньор добива статута на риселър, с което и правото да сключва директни договори за ползване на облачните приложения на американския доставчик, като Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Salesforce Chatterс крайните клиенти в България.

Преминавайки на това следващо ниво, Некст Консулт получава и Premier Success Support от salesforce.com, който осигурява денонощна телефонна линия за поддръжка, незабавно време за реакция при проблем и достъп до разработчиците на Salesforce, от които могат да се възползват клиентите на облачната платформа. Некст Консулт поема и ангажимента да предлага поддръжка на клиентите в България, независимо от това кой е осъществил продажбата на системата, заедно с ангажимента да предоставя услуги по внедряването на системата при нови клиенти или развиване на функционалностите при съществуващите.

Тази следваща стъпка, която бележи етап в сътрудничеството между двете компании, е резултат от успешните усилия на Некст Консулт да популяризира в страната решенията на salesforce.com и успешно да защити имиджа на признатото за най-добро CRM решение в света. Сключените договори и успешно осъществените проекти през последната една година доказаха качествата на консултантския екип на Некст Консулт и послужиха за допълнителна гаранция пред salesforce.com за успешното развитие на местния пазар.

Постигнатият успех се дължи, не само на гъвкавата и мощна софтуерна платформа, предоставяна от Salesforce, а на комбинирането ѝ със солидния опит в управленското консултиране и оптимизирането на процеси по продажби и обслужване на клиенти от страна на Некст Консулт. Провеждането на специализирани обучения на търговските екипи на добри търговски практики е допълнителна гаранция за успеха на проектите. По този начин клиентите в България имат възможност да получат глобалното ноу-хау на световен лидер в областта на софтуерните технологии, комбиниран с богатия консултантски опит на местния партньор, за да максимизират ефективността на продажбите и обслужването на своите клиенти.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes