Experian: Предизвикателство пред телекомите е „монетизацията на големите данни“

Октомври 23, 2013 от itFORUM

Еxperian, глобален лидер в предоставянето на информация, аналитични решения и маркетинг услуги на финансови организации и потребители, проведе международно проучване сред водещите изпълнителни директори в телеком сектора. То разкрива, че „монетизацията на големите данни“ е най-бързо растящото предизвикателство за сектора. Вариативното потребителско поведение, максимално удовлетворяващото обслужване на клиентите и намаляването на измамите също са сред ключовите проблеми и предизвикателства за телеком компаниите в навечерието на 2014 г.
 
Проучването е проведено сред 80 старши изпълнителни директори в 45 телекомуникационни компании, покриващи 22 страни. Изпълнителните директори споделят своите наблюдения относно основните проблеми в сектора. Резултатите са сравнени с тези от аналогично проучване, направено миналата година, за да се идентифицират водещите тенденции по важните въпроси, засягащи телекомуникационните компании в дългосрочен аспект.
 
Основните изводи от проучването са:
 
Броят на отговорилите, които са посочили монетизацията на големи масиви от данни като основно предизвикателство за телеком операторите, се е увеличил със 150% в сравнение с 2012 г., което го прави най-голямото увеличение в сравнение с другите предизвикателства.
 
37% от анкетираните са отговорили, че управлението на взаимоотношенията с крайния потребител е било тяхното най-значимо бизнес предизвикателство. В проучването през 2012 отново  37% от отговорилите са посочили тази област като проблемна с трудни за разрешаване предизвикателства.
 
32% от анкетираните са отговорили, че намаляването на вариативността в потребителските нагласи е било най-критичният фактор за подобрение на маржовете (в сравнение с 26% през 2012).
 
Продажбата на допълнителни услуги на настоящите клиенти също е определена като важна (29% срещу 19% през 2012).
 
Привличането на платежоспособни клиенти (24% в сравнение с 21% през 2012 г.) също е приоритет, подчертаващ тенденцията за отдалечаващ се от чистата печалба (средна печалба от потребител) възглед за света да включва среден марж на потребителя (СМП) и стойност на клиента за жизнения му цикъл (СКЖЦ).
 
Близо две пети (37% през 2013 г. в сравнение с 30% през 2012 г.) са отговорили, че подобряването на качеството на взимането на решения в рамките на жизнения цикъл на клиента ще им осигури най-голяма полза за тяхната организация, заедно с ползването на външни данни за подобряване на разбирането на стойността на потребителя спрямо потенциалния риск.
 
10% от анкетираните са сметнали, че борбата с измамите представлява нарастващо предизвикателство в периода до 2014 г.
 
7% от анкетираните са посочили, че автоматизирането на по-голяма част от решенията и взаимодействията на клиента продължава да е важно.
 
Антонио Веласкез, директор на отдел корпоративен риск в Telefonica, коментира: “Съгласни сме с резултатите от проучването. Нашият опит ни показва, че усилията насочени към намаляването на текучеството на клиенти и промяната в нагласите им, подобряването на обслужването и разработването на възможности за комбинирани продажби са тясно свързани. Натискът от насищането на пазара заедно със стремежа за достигане до нови потребители и подобряване на печалбата означават, че телекомите трябва да преосмислят основни елементи от своите стратегии. Това изисква не само самокритика, кураж и усилие, но и нова и по-добра аналитична информация за клиентите, техните нагласи, пазара и вътрештите процеси във всяка организация, която да подпомогне вземането на ефективни решения.
 
Тим Барбър, директор "Стратегическо Равитие" в Experian Decision Analytics, добавя: “Не е изненадващо, че обслужването на клиентите, големите масиви от данни и измамите са идентифицирани като сериозни предизвикателства за телекомуникационните компании. Телеком индустрията има достъп до огромни количества данни и бързо разбира как тези данни могат да бъдат  използвани за подобряване на бизнес резултатите в тези критични области. 
 
Тези резултати допълват скорошно проучване на Experian по темата „Потребител винаги на линия„ и значителната роля, която мобилните комуникации играят в ежедневието. Младите, градски и технически грамотни потребители все повече виждат мобилността като своята основна среда за обвързване с организации и брандове. Това изследване ни дава заключения за клиентите и нарастващото търсене на по-привлекателни и интерактивни мобилни услуги - като плащане с едно докосване, изпращане на  sms съобщения, както и необходимостта доставчиците на услуги да капитализират услугите върху това това търсене и да стимулират  бизнес растеж.”
 
 
 
 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes