Forrester Research: SAP лидер на пазара за CRM с цялостни решения за бизнеса

Ноември 17, 2010 от itFORUM

Според доклада CRM Suites For Large Organizations на международната компания за маркетингови и технологични проучвания Forrester Research, SAP остава един от лидерите на пазара на CRM (customer relationship management) решения и заедно с основния си конкурент, Oracle (Oracle Siebel CRM). Кoмпанията продължава да предлага най-цялостните решения за бизнеса, като увеличава клиентската си база и предлага по-достъпна крайна цена за потребителя.

 

В проучването си Forrester Research прави оценка на 18 водещи CRM решения в зависимост от 516 критерия, които представят нуждите и изискванията на големите организации. Като едно от двете най-добри CRM решения се посочва SAP CRM. Други водещи доставчици на CRM решения, сред които CDC Software, Microsoft, Oracle CRM On Demand, RightNow Technologies и salesforce.com също печелят позиции, предлагайки гъвкави и лесно приложими решения. Водещите компании са подложени на все по-засилена конкуренция от страна на по-малки, но силно представящи се на пазара доставчици, се казва още в доклада.

SAP вярва, че поставяйки клиента в центъра на бизнеса, една организация може да достави по-добри решения на своите клиенти и да получи по-голяма стойност в замяна. Стратегията на SAP е да предоставя технологии, които да помогнат на компаниите да постигнат операционно съвършенство във всички процеси, включително и онези, които са ориентирани към клиента. SAP постоянно надгражда цялостната функционалност на своя CRM софтуер и подобрява неговата ползваемост, като се фокусира върху оптимизиране на стратегическите бизнес процеси като част от SAP Business Suite решението.

"През последните четири години, SAP работи постоянно, за да попълни пропуските в CRM предложенията си, като постигна интеграция на целия процес, ориентиран към клиента и тази интеграция вече не е за сметка на липсваща CRM функционалност", сочат анализаторите на Forrester Research.

Въпреки че много проекти за внедряването на CRM технологии бяха отложени или отменени през 2009 г., последното проучване на Forrester показва, че в момента много организации инвестират отново, за да подобрят своите способности за управление на отношенията с клиентите, които бяха останали на заден план през последните 18 месеца.

45% от 455-те големи организации от Европа и Северна Америка, включени в проучването на Forrester, вече са внедрили CRM решение, а много от тях в момента инвестират в обновяването на своя набор от софтуерни решения. Освен това, 17% от акнкетираните компании имат намерение да внедрят CRM решение през следващите 12 до 24 месеца.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes