HP с нова стратегия за крайни потребители

Март 22, 2011 от itFORUM

Директна продажба на продукти за дома и домашния офис започва Hewlett-Packard България. Новата стратегия за дистрибуция предвижда работа с веригите Техномаркет и Технополис.

 

Според компанията новата стратегия е възприета след изчерпателно проучване на пазарната ситуация в технологичния сектор в страната и има за цел да подобри лоялността на клиентите, като създаде повече достъпност и избор.

С новата стратегия HP се стреми да постигне по-голям пазарен дял в сектора на потребителската техника, благодарение на:

  • Фокусиране върху изискванията на клиентите с цел предоставяне на най-подходящите компютърни решения за тях.
  • Предлагане на конкурентна цена, качество, иновации и високо ниво на обслужване.
 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes