MasterCard анализира най-новите тенденции при онлайн пазаруването

Януари 23, 2013 от itFORUM

След празниците, разпродажбите през януари са едни от най-натоварените възможности за пазаруване за хората в цяла Европа. Въпреки това, хаосът и тълпите в града, докато хората бързат да намерят най-добрите сделки навреме, могат да бъдат голяма пречка за изгодните покупки. Онлайн пазаруването бързо се превърна в предпочитан начин за потребителите, които искат да се наслаждават на покупки без големите тълпи, да получат най-доброто от сезонните намаления. Освен удобството, потребителите могат всъщност да намерят някои по-добри сделки като пазаруват онлайн – щом знаят как и къде да търсят. MasterCard анализира най-новите тенденции и предоставя съвети как да се постигне максималното от изживяването при онлайн пазаруването.

 
Електронната търговия прави международните магазини по-достъпни. Отминаха дните, когато потребителите трябваше да пазаруват на място; днес пазаруването не приключва на местната търговска улица, град, или дори държава. Електронната търговия ни дава достъп до множество стоки и услуги от цял свят.
 
„Използването на международни начини за разплащане като MasterCard или Maestro позволяват на потребителите достъп до множество продукти и услуги, предлагани в Европа и отвъд.“, каза Дженифър Радемейкър, старши вицепрезидент ключови продукти в MasterCard Europe. “Потребителите могат да купуват продукти от Париж до Варшава със същите стандарти за сигурността, и да са спокойни.”
 
С развитието на социалните медии като допълнителен канал към традиционните онлайн магазини, потребителите продължават да откриват нови начини за пазаруване. Хората стават все по-ангажирани в процеса на споделяне на информация и своите страсти с общността от хора с подобно на тяхното мислене. Те могат да научат от други потребители описание на покупката, или да получат обратна връзка в реално време от своите приятели, преди да направят своята покупка – чрез публикуване на линк към желания продукт, или дори от снимка направена в пробната.
 
„Инструмент за споделяне на съдържание като Pinterest трансформира изживяването на потребителите с електронната търговия в по-богато и по-образно пътешествие с приятелите и семейството“, каза Дженифър Радемейкър. „Тези социални мрежи функционират като препоръка от уста на уста и обединяващи платформи, които дават възможност на потребителите да намерят най-изгодните покупки.“
 
Онлайн и мобилното пазаруване отбелязва впечатляващ ръст през последната година. За много европейци техният смартфон се превърна във важен помощник при пазаруването: над 13% от притежателите на смартфони са закупили стоки и слуги със своите смартфони през септември 2012.
 
Но този забележителен ръст, обаче, не слага край на това потребителите да посещават и пазаруват в магазини. Всъщност, потребителите, които си доставят удоволствие както с онлайн, така и с офлайн пазаруване, се възползват от най-доброто от двата свята.
 
„Cross channel пазаруването чрез смартфони и таблети отразява начина, по който потребителите живеят днес: те виждат своите приятели лице в лице, и се свързват с тях дори още повече онлайн“, обясни Дженифър Радемейкър. „Пазаруването не е различно – потребителите може да видят някой продукт онлайн и да го купят в магазина, и обратното, така че да са сигурни че могат да се възползват от най-добрите сделки и услуги, които са на разположение.“
 
Според друго скорошно проучване на comScore, близо един от двама (44%) притежатели на смартфони във Великобритания са направили най-малко една дейност за онлайн пазаруване докато физически са били в магазин.  .
 
Търговците разбират тази нарастваща тенденция и адаптират своята стратегия за продажби на дребно, за да отговорят на тези нужди. Скорошно проучване на Economist Intelligence Unit по поръчка на MasterCard показва, че 30% от търговците интегрират своите онлайн и офлайн предложения за пазаруване. 
 
 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...