Майкрософт вече предоставя достъп до продуктите си на множество платформи

Февруари 19, 2015 от admin

Майкрософт, включително и в България, променя подхода към партньори и клиенти, за да посрещане бизнес нуждите на клиентите, като прави достъпни своите продукти на множество платформи. Резултатите от новата стратегия на компанията вече могат да бъдат отчетени и у нас. Повече от 30% от корпоративните клиенти на Майкрософт в България ползват или са в процес на миграция към облачни решения, като компанията отчита трицифрен ръст всяка година на оборотите и клиентите, които мигрират към Office 365. Днес компанията представи новите тенденции в нагласите в България на малкия и средния бизнес по отношение на възможностите, предлагани от облака.

 

„Office 365 е третата по оборот продуктова линия при частните клиенти в България и през 2015 г. очакваме допълнително покачване, тъй като функционалността на облачния офис пакет постоянно се увеличава, добавят се нови решения, без това да се отразява на цената на абонамента - заяви Димитър Каданов, директор корпоративни клиенти и партньори в Майкрософт България. - Но най-важното за нас е, че нараства и процентът на клиентите, които виждат продуктите ни като бизнес платформа за колаборация, а не като лицензионно решение. Именно това е истинската добавена стойност на технологиите, които предлагаме, а директната обратна връзка от клиентите и партньорите ни е ключът към работещите комплексни решения за бизнеса,“ допълни той.

„БГСервиз е първата компания, реализирала работещо Office 365 решение в България и продължава да работи активно за налагане на модерните облачни услуги сред бизнеса у нас - казва Николай Иванов, оперативен мениджър на БГСервиз. - Решението се доказа като ефективно и работещо, независимо от размера на компанията и всеки ден получаваме позитивни отзиви както от нашите клиенти, така и от нашите служители, тъй като това е и решението, което избрахме да внедрим в нашата компания.”

Майкрософт дава възможност за безплатен анализ на ИТ средата при клиенти и помощ при внедряването на Office 365. За своите клиенти компанията предлагаибезплатни услуги за миграция на текущата система електронни съобщения към Office 365 на цена $15 на закупен абонамент.Част от допълнителните решения, които получава всеки потребител, са поща, аудио/видео конферентно решение (чат), система за управление/съхранение на документи и права на достъп, опция за автоматизиране на процеси (напр. за командировки, отпуски, заявки за поръчки и т.н.), както и безплатен офис пакет, достъпен през браузър. Като допълнение Office 365дава възможност за инсталиране на oфис пакет на 15 устройства на един потребител (5 PC/Mac + 5 таблета + 5 телефона).

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes