Милена Краева, началник отдел „Конвергентни и бизнес решения“, Мтел: „Mалкият“ бизнес работи като „голям“ посредством облачните ни технологии

Юли 11, 2013 от itFORUM

Какви са новите комуникационни решения за бизнеса, които предлагате?
 
Мтел е компания която се позиционира като оператор на комплексни, конвергентни решения за бизнес клиенти във всички сегменти и отрасли. Преди две години тя направи огромна стъпка в навлизането на нови пазари с придобиването на два доставчика предоставящи фиксирани гласови и дейта услуги, както и IPTV. 
 
Освен традиционните фиксирани и мобилни комуникации, Мтел вече дава възможност на  „малкия“ бизнес да заработи като „голям“ посредством облачните технологии - услугите, които в правилната комбинация, правят всяко решение достъпно за всеки бизнес сектор. Чрез гъвкавостта и моделите на ценообразуване, които предлагаме, се предоставя възможност на малките и средни компании да използват нужните им ИТ ресурси и системи, без дългосрочни инвестиции и обвързване. Използването на облачни решения неминуемо налага зависимост от свързаността, за да бъде осигурена необходимата наличност на услугите. Мтел успешно комбинира наличната фиксирана мрежа и всички предимства, които има, с цел предлагане на комплексни решения за бизнеса и реализиране на най-подходящите услуги за клиентите. Компетенциите и опита,  които притежава Мтел, спомагат за развитието на комбинирани услуги. 
 
Кооперирането на независими софтуерни доставчици с телеком операторите предоставя възможност на клиентите да се възползват от цялостни бизнес решения, а не от отделни услуги. Единичната точка за контакт улеснява комуникацията и контрола, както и обединява отговорността. В случаите, когато използваните индивидуални решения изискват локални инсталации, дейността по тяхното конфигуриране и цялостна поддръжка също може да бъде изнесена. Управляваните услуги (managed services) дават свобода на компаниите да се фокусират върху съществените за тях дейности, като предоставят отговорностите за поддръжка на техните системи на външни изпълнители. В повечето случаи телекомите притежават последно поколение оптични мрежи, което им позволява да предоставят най-високо качество на услугите. Това им дава уникалната възможност за комбиниране на различни конвергентни, вътрешни и външни IP базирани клиентски решения. 
 
 
Какви са техните характеристики и как помагат на бизнеса да подобри комуникацията си?
 
Мтел вече има развито портфолио от облачни услуги, което покрива основните бизнес-критични категории, като:
 
  • Комуникация;
  • Инструменти за съвместна работа, управление на бизнес процеси, споделяне и редакция на документи;
  • ИТ инфраструктура;
Всяко едно от предлаганите решения е реализирано с водещи доставчици на услуги и платформи в световен мащаб, с една единствена цел – да предостави максимална надеждност и качество на нашите клиенти. Мтел партнира с брандове като Atos, EMC и Microsoft, което ни позволява да бъдем освен надежден бизнес партньор, гъвкав медиатор и доставчик на персонализирани корпоративни решения. Комбинативната методология при изграждането на едно подобно решение, дава възможност бизнеса да използва най-популярните и доказали се в световен мащаб MS Exchange базиран имейл, MS Office приложения и др., комбинирани с гарантирани интернет и мобилни услуги във формата на цялостно бизнес решение „като услуга“.
 
Какви тенденции наблюдавате при предлагането на комуникационни решения за бизнеса?
 
В днешно време напълно дигитализираната обменна среда и константно растящи нужди от допълнителен ресурс, налагат скъпи ИТ инфраструктурни инвестиции. Поддръжката на собствено оборудване е скъпа, а аутсорсингът - услуга непознат за малкия и среден бизнес. За голяма част от малките компании е трудно, а в някои случаи непосилно да отделят бюджет за закупуване, поддръжка и обновяване на собствено оборудване и системи. Тук телекомите се явяват най-изгодният, жизненоважен бизнес партньор, предлагйки услуги, базирани на облачните технологии за бизнес клиентите във всички сегменти и отрасли.
 
Голяма част от софтуерните компании видяха предимствата на облачните технологии и възможността да достигнат до по-голяма маса от клиенти. Приеха предизвикателството, променяйки моделите на предлагане на техните продукти, и същевременно запазвайки качеството и нивата на обслужване, с което направиха голяма крачка напред.  Тази трансформация осигурява множество ползи за бизнеса, но най-голямата и лесно измерима е заплащането на реално използван некапитализиран ресурс. 
 
Бъдещето на телеком операторите ще играе главна роля при предоставянето на цялостни бизнес решения и услуги. Обединението им със софтуерни компании ще бъде ключов фактор, сформиращ изцяло нов модел на бизнес развитие. Оптимизация, ефективност, гъвкавост, качество и надеждност - думите, които характеризират новите модели на бизнес услуги. 
 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes