Office 1 Superstore започва мащабен ERP проект с Microsoft Dynamics NAV

Януари 27, 2011 от Ваню Кръстев

Office 1 Superstore инвестира над 1 000 000 лева в интегрирането на ERP решението Microsoft Dynamics NAV. Сумата ще бъде дадена за лицензи, внедряване в централното управление и в  над 180 търговски обекта на компанията в страната, обучение на над 1500 служители и  закупуване на допълнителен хардуер. Процесът по интеграция ще бъде ръководен от Intelligent Systems Bulgaria.

Обемът на внедряване на ERP система е изключително внушителен. Office 1 Superstoreима над 10 000 артикула, които се движат ежемесечно и обслужват над 50 000 корпоративни клиенти на територията на цялата страна. Компанията издава над 2 500 000 фактури и касови бележки на година и над 60 млн. транзакции годишно. В момента над 35 франчайзингови партньора, управляват близо100 магазина и в рамките на цялата група се генерират над 100 000 документа годишно. Ежедневно в листите с промоции на веригата има над 2000 артикула със специални цени.

„Търсим по-качествено обслужване на клиентите си с още по-атрактивни промоции и програми за лоялност. Искаме по-добре да управляваме складовите си наличности, да имаме електронен обмен на документи, както и инструменти за анализ на техните потребности – сега, на момента. Това са някои от основните неща, на които се опирахме при избора на ERP система за веригата”, коментира Елка Каменова, председател на УС на Кооперация Панда и мастър франчайзер на Office 1 Superstores International за България.

Плановете на компанията се да оптимизира разходите си и тези на клиентите си, като интегрира ERP системата със своите интернет магазини. В момента през тях се обслужват над 200 големи корпоративни клиента. За 2010 г. поръчките през тях са били над 100 000. Реализираният оборот през интернет порталите на Office 1 Superstoreе над 10 000 лева, което е ръст от 22% спрямо 2009 г. Анализите на компанията показват, че за една година пазаруването през нейните интернет портали е спестило разходи на клиентите за поръчки в порядъка на 26%. 

Критериите, които е поставила Office 1 Superstore за избора на ERP система са да бъде цялостно решение за управление на процесите в ритейл сегмента, да бъде лесна за употреба, тъй като броят на потребителите е много голям, да е лесна за модифициране, както и да осигурява бизнес аналитичност.

Процесът по интегриране е разделен на 2 етапа. През първия, който се очаква да приключи в средата на август, системата ще бъде внедрена в централното управление и всички магазини на компанията. Вторият етап включва интеграция на Microsoft Dynamics NAV с външни приложения като BI (Business Intelligence) софтуер, системи за контрол на достъпа, GPS системи, мобилни приложения и т.н.

Проектът по внедряване на Microsoft Dynamics NAVв Office 1 Superstore е най-мащабният в ритейл сектора у нас. Предвижда се внедряването на решението във всички търговски обекти и централно управление на компанията. Броят на паралелните потребители на системата ще бъде общо 300 души.

Системите Microsoft Dynamics са най-разпространените бизнес решения от висок клас (ERP и CRM) у нас. Реализираните проекти по внедряване на Microsoft Dynamics системи в България са повече от 200. В конкретния сегмент Майкрософт България отбелязва 10% ръст в приходите за финансовата 2010г. и 23% ръст в броя на клиентите за Microsoft Dynamics. Успешна е изминалата година и за водещия Microsoft Dynamics партньор у нас -  Intelligent Systems Bulgaria, който отбелязва нарастване на приходите си с над 25% спрямо 2009 г.

 „Внедряването на Microsoft Dynamics NAV в повече от 180 търговски обекти на Office 1 Superstore в цялата страна е мащабен проект, в който постигнахме синергия между технология, местен партньор и изискванията на клиента. Това, което ни ръководи в целия процес, не е технологията като такава, а как тя да отговори на приоритетните бизнес цели", каза Георги Ранделов, изпълнителен директор на Майкрософт България.

Георги Ранделов, Майкрософт България

„Разбира се, радваме се, че успяхме да привлечем такъв клиент като Office 1 Superstore, По-важното е, че българският бизнес поставя на челна позиция в своя инвестиционен план внедряването на интегрирана система за цялостно управление, въпреки не особено благоприятната икономическа обстановка в страната. Това, че все повече компании осъзнават нуждата от използване на такъв инструмент, означава, че те не са спрели да се развиват и търсят начини да оптимизират дейността си и да бъдат все по-конкурентоспособни, както на местния, така и на международния пазар”, коментира Боян Мартинов, търговски директор на Intelligent Systems Bulgaria.

Боян Мартинов, Intelligent Systems Bulgaria

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes