Променящото се лице на CRM

Ноември 17, 2010 от itFORUM

Икономическата криза показа колко преплетени са световните икономики. Увеличиха се и исканията компаниите да повишат производителността си. Откриването на нови начини за увеличаване или поддържане на пазарния дял и създаването на нови възможности за печалба представляват допълнителни предизвикателства пред компаниите, които искат да покрият очакванията и да удовлетворят желанията на клиентите. Днес е по-важно от всякога компаниите да се фокусират върху нуждите на потребителите. Много организации възприеха фокусирания върху клиента бизнес модел, предложен през 2003 от Мичел Цанг и Франк Пилър в „The Customer Centric Enterprise: Advances in Mass Communication and Personalization”. 

Поставянето на клиента в центъра изисква широка гама от стратегии, подходи и идеи. Подвижното производство, фокусираните заводи, гъвкавата специализация, управлението на взаимоотношенията с клиенти и масовата къстъмизация са стратегии които излязоха от литературата през последните десетилетия. Въпреки различията, основните им цели са едни и същи: да се подобрят възможностите на компаниите за бързо реагиране спрямо променящите се нужди на клиентите и да помогнат на компаниите да се справят с различията в търсенето. 

В резултат на това търговските организации трябва да използват технологиите, за да оптимизират взаимоотношенията си с клиентите. Организациите трябва да разчитат производителите на CRM да осигурят видимост към ефективността на операциите и веригата по доставките, така че да могат да се възползват от съществуващите възможности за продажби. Сред останалите CRM предизвикателства са нуждата от възможност за измерване ефекта на търговските кампании на момента и нуждата от по-добри интерпретации на търговските анализи. 

Предизвикателствата пред маркетинговите организации 

Организациите, които са водени от продажбите и маркетинга, са изправени пред различни предизвикателства на всяко ниво. Висшият мениджмънт е изправен пред предизвикателствата да поддържа и увеличава печалбите и да осигури увеличение на пазарния дял. Необходимо е да се идентифицират ключовите метрики на производителността с цел: 

•Да се увеличи проникването сред клиентите. 

•Да се извършва планиране и прогнозиране на продажбите, за да се предвидят точно бъдещите приходи. 

•Да се използват правилно ресурсите при продажбите. 

•Да

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes