Съвместен CRM проект между Некст Консулт и Булстрад Живот VIG на база Salesforce

Май 24, 2017 от admin

Булстрад Живот VIG е една от водещите компании на българския животозастрахователен пазар, с над 20 годишен успешен опит в предлагането на решения за животозастраховане, както за индивидуални, така и за корпоративни клиенти. През 2013 г. компанията стартира Здравната услуга в отговор на нарастващата нужда от по-надеждна здравна грижа, качествено здравно обслужване и повече възможности за постигане на широк спектър от медицински услуги на територията на България. В момента компанията е номер едно на българския здравноосигурителен пазар. През 2016 г. компанията отчита 18,6 млн. лв. (9.51 млн. евро) премиен приход от здравно осигуряване и 22% пазарен дял в този сегмент. Според последните данни приблизително 40 000 клиенти получават висококачествено здравно обслужване 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, съгласно здравноосигурителната грижа, осигурена от "Булстрад Живот". Това, което прави тази застраховка уникална, е качеството на услугата от една страна, а от друга - иновациите, въведени за по-голямо удобство на клиентите.

През 2015 година Булстрад Живот въвежда облачната CRM система Salesforce.com. Отличително за проекта е, че платформата, позната като мощен инструмент за продажби, се прилага за обслужване на клиенти.

Предизвикателството

„В здравното застраховане не можеш да се конкурираш с продукт. Не можеш да се конкурираш толкова много и с доставчици, защото болниците и медицинските центрове и клиниките са едни и същи, казва Светла Несторова. – Това, което наистина те отличава, е обслужването“.

Обслужването е това, по което клиентите съдят за компанията, и е критично, защото „...застрахователната здравна грижа е нещо, с което човек се обвързва дълготрайно и сериозно–споделя Ралица Станева, директор дирекция „Оперативни дейности“ в Булстрад Живот и ръководител на проекта по внедряването на Salesforce.

Специфично за обслужването по здравно застраховане е, че в момент, в който хората търсят съдействие за медицински грижи, те може да са притеснени, тревожни. Реакцията на застрахователя трябва да показва компетентност и да създава доверие.

„Клиентите ни по здравно застраховане се обръщат към нас средно 7 пъти годишно! Това е моментът, който наистина трябва да ни направи специални и да ни отличи от останалите,“ казва Несторова. Признава, че с години проектът за CRM е плашил екипа на дружеството, защото за подобни технологични нововъведения се знае, че поглъщат огромни финансови и времеви ресурси.

Изборът: лидерство за лидерство

В света на съвременните технологии за дружество, което не се занимава основно с ИТ, технологичната обезпеченост изглежда като безкрайно състезание. При постоянно излизащите нови версии на софтуери, нови операционни системи, нови устройства с нови форм-фактори поддържането на технологичните системи е надбягване с времето. „Сам не можеш да се справиш с

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes